torsdag, december 01, 2011

För dåligt uppdaterade bloggar

Det är tråkigt med bloggar som inte uppdateras, speciellt när det är såna man gillar att följa. Hoppet är det sista som överger människan men följande bloggars länkade närvaro på min blogg är nu hotade pga. för dålig uppdatering. Händer det inget snart ryker länkarna till dem och jag ger upp förhoppningarna om att det ska komma några nya, intressanta och inspirerande inlägg.

Kniven mot strupen på:
Anna
Katarina
Martin och Linda

Det skulle kännas tråkigt, mycket tråkigt, att behöva lämna er. Verkligen tråkigt.

Men för att inte bara sprida dålig stämning så vill jag passa på att lägga till en ny blogg i listan:
Dinkelhoppare

Update kl. 15:16: Kniven mot Annas strupe är borttagen. Snyggt räddat!

2 kommentarer:

Gunnar Demnert sa...

YES! Jag behöver inte känna mig träffad den här gången!

Anonym sa...

Hua - ska man kanske ta och vässa sej lite så man inte får Sofias kniv mot strupen ;-) Haha - jag hade uppdaterat idag innan jag läste här.

Klart att du ska ställa ut Reka! Det ÄR ju tillåtet med löptikar och hon ser nog inte segare ut än någon annan ;-) Dessutom så vet alla utställare att det KAN vara löptikar på plats. Då får väl den som har ont av det vara hemma...

/Fia