onsdag, december 21, 2011

Kan inte allt bara vara som det alltid har varit?

Jahapp, igår meddelade Cissi som jag gör mina ögonfransar hos att hon drar till Paris och att salongen pausas på obestämd tid. Måste saker förändras, kan det inte bara vara som det alltid har varit?

Cissi rekommenderade istället puder.se, precis som Sara Rönne gjorde på Twitter. Sofia Bursjöö rekommenderade fancyeyes.se. De verkar ha en salong i Sollentuna, vilket vore jäkligt mycket smidigare än att åka in till stan, men prislappen är ett par hundralappar högre än vad jag betalar nu.

Usch, jag vet inte hur jag ska göra. Det enda jag vet är att jag vägrar sluta med mina Hollywoodfransar!

Fan.



3 kommentarer:

Back Ground is on Facebook. sa...

very good backgrounds

Träningsglädje sa...

jag älskar mina fransar! :)

Sofia sa...

jag med!!! :)