lördag, december 03, 2011

Middagsbjudning

Jösses! Så sent som jag var vaken igår och så länge som jag har sovit idag har jag nog inte gjort sen... sen... sen jättelänge.

Jag brukar sällan komma hem efter midnatt (eftersom mina skor förvandlas till pumpor kl. 24), men Anso och Magnus Hult bjöd på en mycket trevlig middag igår, och plötsligt var klockan väldigt mycket (ok, allt är relativt), speciellt med tanke på två små flickor som väntade hemma.

Maten Mankan och Anso bjöd på var en riktig smaksensation, från början till slut. Det var verkligen gott och långt ifrån vad vi själva hade kunnat svänga ihop. Det är det som är roligt med att äta borta. Man har olika kokböcker.

Så tack för igår!

Nu ska jag fånga den här dagen innan det är för sent. Snart blir det ju ta mig tusan mörkt ute!

Inga kommentarer: