torsdag, maj 10, 2012

12 timmar på Disney World Epcot

Jag har fötter som inte fungerar att gå en meter till på och några konstiga utslag på benen (förutom alla myggbett som kliar mig till vansinne) men bortsett från det har jag klarat dagen oväntat bra.

Vi har upplevt i stort sett alla attraktioner på Epcot och ingenting var särskilt läskigt men Mission: Space, Orange Team, fick mig att må fruktansvärt illa. Det var någon form av rymdsimulator som man skakades runt i. Cool, men vidrig.

Det är mycket som är plastigt och sunkigt på Disney World men också mycket som är välgjort och genomtänkt. Jag är jätteglad över den här upplevelsen!! Dagen i parken avslutades med middag på Le Chefs du France och stort fyrverkeri.

Nu hoppas jag bara att mina fötter håller för Universal Studios imorgon.

Inga kommentarer: