lördag, maj 12, 2012

Shoppingdag

Lämnade Disney Resort imorse efter en kort löprunda och lite styrketräning. Körde 3,5 timmar till Fort Lauderdale och shoppinggallerian Sawgrass Mills.

Jag och JG insåg snabbt att vi var tvungna att dela på oss och när vi träffades en dryg timme senare hade han plöjt hela shoppingcentret medan jag bara klarat en av varuhusets fem olika delar. Vi fikade och sen drog vi ytterligare en repa på varsitt håll.

Den här gången hann jag bara med Nike Outlet Store men kom därifrån med ett par efterlängtade Nike Free 3.0. Borde köpt två par. Bilden ovan visar en cool klänning jag fyndade på surfshoppen. Dessutom blev det några sommartoppar och två bh's från Victorias Secrets.

I natt bor vi på Summerland Suites. Vi hade väldigt många, väldigt små djur som kröp i badrummet (nu döda tack vare insektsspray) och såg ett otrevligt större djur (råtta) utanför huset men jag antar att man får vad man betalar för...

Imorgon åker vi till Key West.

Inga kommentarer: