onsdag, juni 13, 2012

Tack marathonkansliet!!!

Nu är det bestämt! Imorgon är det jag som anmäler mig till nästa års Stockholm Marathon.

Varför? För vänligheten hos kansliet.
Jag berättar mer.

När jag hade gått i mål efter att ha genomlidit årets tortyrmara valde jag fel storlek på min snygga finisher-tischa. Man får den i sitt efterblivna tillstånd direkt efter loppet och jag valde då en på tok för stor tröja, vilket jag märkte hemma, senare.

Var lite moloken över det här och mejlade kansliet för att se om det kanske gick att åka och byta. Har inte fått något svar, men så idag damp det plötsligt ner en ny tröja i brevlådan. Bara så där!

Jag blev så glad över vänligheten att jag bestämde mig. Jag springer igen.

Hoppas t-shirten är grön nästa år. Eller rosa.

6 kommentarer:

Angelica sa...

Vilken grej!

Jag har också anmält mig. :)

Sofia sa...

Kul! Blir det under 4 timmar då? :)

Katarina sa...

Blir det jubileumsmaratonet också?

Gunnika sa...

Men hur ska det nu gå med klättringen? Spårningen? Freestylestarten? Fika med Gunnika i tid och otid? Nästa års start på Aim challenge? Vet inte om jag har okejat detta.... ;)

Sofia sa...

@Katarina: Japp, det är tanken. En bit av det i alla fall ;)

@Gunnika: Haha... lugn i bussen nu. Här ska minsann hinnas med!! För nästa års AIM är det här en bra grej och vad gäller övrigt så planerar jag att prioritera lite annorlunda den här gången. Får jag då? Snälla? :))

Gunnika sa...

Jaja, om du tjatar så... Okej, låt gå för den här gången....