måndag, juli 09, 2012

Succé av Reka

Reka gav mig en riktigt fin födelsedagspresent idag genom att vinna sitt hopplopp på tävlingen. Plötsligt funkade slalomet. OCH allt annat. När vi gick i mål fattade jag knappt att vi var felfria. Jag hade ju gett upp redan innan, var trött och bad att få starta först så jag kunde åka hem sen. Tyckte inte vi var så snabba heller, men vi vann med tre sekunder. Är så otroligt glad och nöjd!!!

Agilityloppet gick superbra till slalomet, men där sket det sig och vi fick minst 20 fel på de sista fyra hindren.

Elsas agilitylopp var också riktigt bra men hon rev två hinder. Gungan tog hon jämförelsevis snabbt och utan problem. Nöjd men besviken, ville så gärna få min sista agilitypinne. Hopploppet vill jag knappt nämna. Disk.

Det har varit två trevliga tävlingsdagar och trots otroligt många starter så har allt flutit på riktigt bra. Synd att jag inte kan vara med imorgon också. Det är roligt att vinna! Fina, duktiga Reka! Nästa gång vinner vi alla lopp!!! :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Där satt den :)

/Fia

Anonym sa...

Å grattis på födelsedagen!

Fia

Gunnika sa...

Vad roligt! Vilken kanonfin present! GRATTIS!!!!

Fanny sa...

Heja Reka!! Grattis till både vinst och födelsedag!