tisdag, november 20, 2012

Tillbaka på banan

Idag mår jag fint, ingen anledning till oro. Men jag måste varit mer ur spel igår än vad jag trodde för det låg massa saker framme och på konstiga ställen som jag inte minns att jag lagt där.

Trodde inte jag skulle kunna sova i natt men somnade som en sten och sov riktigt gott i tio timmar. När klockan ringde hade jag gärna kunnat somna om en stund till men kände mig i övrigt i prima form.

Åkte till Arninge imorse för inomhusträning med Katarina, Mia och Maria. Elsa fick mest larva runt som vanligt och tyckte nog att det var roligt. Skällde lite vid ett tillfälle när jag gick ifrån henne, men sen var hon tyst.

Reka fick träna på rutan (som jag tycker går ganska bra nu), lite fotgående och fjärrskiftet ligg-stå. Kämpade på med metallapporten också som hon fortfarande inte vill ta alls. Känns riktigt lyxigt att träna inomhus, även fast det tär på plånboken.

Inga kommentarer: