fredag, december 28, 2012

Gav julklappen en chans

Sprang idag för första gången på över en vecka. Det satt långt in kan jag säga. Krävdes massor av planering och vändande och vridande av olika idéer om hur och var jag skulle springa, innan jag till slut bara gick ut och rev av det vanliga lilla varvet runt Ekebysjön. Fast med en liten extra tvist.

En bidragande anledning till att jag faktiskt kom iväg var att jag ville testa julklappshörlurarna som jag fick av JG. Har velat om huruvida jag ska behålla dem eller inte, eftersom de saknar bygel över örat och att träna med hörisar som ploppar ur är värdo. Men jag gav dem en chans och de fungerade jättebra. Hoppas det håller i sig. Ska gymtesta dem imorgon.

Löpningen var faktiskt inte heller så illa, i alla fall inte till en början. Medvind, sol, lätta ben och barmark. Sen vände det tyvärr och blev raka motsatsen. Längtar till våren. Skitsnö och skitis.

Inga kommentarer: