torsdag, februari 14, 2013

Min målbild



Hittade den här YouTube-filmen på Annas "Orka mera"-blogg. Så jäkla häftigt! Plötsligt fick jag en målbild. Det är så där stark och smidig jag vill vara!

Det grymmaste är att tjejen får det att se så lätt ut! Har du aldrig provat TRX eller yoga så kan jag försäkra dig om att det är allt annat än lätta saker hon gör, även om man bortser från det uppenbart svåra som att gå ner i split. Eller spagat. Har aldrig lärt mig vilket som är vilket.

Idag firar jag förresten Alla hjärtans dag med att tycka extra bra om mig själv! Det är ganska lätt faktiskt. Jag är snygg, vältränad, intelligent och en hejare på att springa intervaller. Det sistnämnda gjorde jag på gymmet i morse och det gick riktigt bra. Ikväll blir det bio och imorgon är det fredag! Och bäst av allt är att jag kom på att jag nog kan klämma in lite simning imorgon eftermiddag. Yay!

Inga kommentarer: