fredag, mars 15, 2013

Saker går inte min väg



Jag har dåligt flyt just nu. Igår gick larmet hemma. På kvällen fick jag kramp i magmusklerna vilket var bland det värsta jag har varit med om. Den krampande muskeln bildade en knöl i magen som förflyttade sig runt som en alien. Kämpade några minuter mot paniken och sedan släppte krampen.

Idag gjorde Reka inbrott i min väska, stal min plånbok, öppnade den och lattjade med mina pengar. Vet inte exakt hur mycket det fanns, men det kan saknas en femhundring, förutom den halva hundralappen. Ett kvitto och ett av mina träningsprogram strök också med. Självklart hände det här nu när det fanns pengar i pluskan, jag som vanligtvis aldrig har kontanter. Tänker i alla fall inte dissekera hennes skit, där går gränsen. Men jag är upprörd. Och hon försöker se oskyldig ut. Typiskt.

Update: även min plånbok och mitt ICA-kort är förstörda. Tack för det.

Inga kommentarer: