fredag, maj 17, 2013

Bogesund och Kolmården

Tema: djur och natur.

Igår hade jag en fantastiskt härlig eftermiddag på Bogesund tillsammans med Gunnika och Diesel. Min arbetsdag var helt galen och jag blev en timme sen till vår träff, men det var en superfin kväll med härligt sällskap och snart var jobbstressen glömd.

Var ändå tvungen att åka en sväng till jobbet imorse innan jag körde söderut till Kolmårdens djurpark. Fick köra in med egen bil i parken för att reka inför två grupper som ska dit nästa vecka. Passade förstås på att åka Safarilinbanan och att se delfinshowen. Jag blev rörd men splittrad av den senare, men mer om det en annan gång.

Kändes rätt skönt att strosa runt på egen hand i parken och inte behöva anpassa mig till någon. Resultatet av det blev att jag tog nästan 400 bilder varav säkert 120 på sjölejonen och sälarna av alla djur. Jag är säker på att några blev riktigt bra. Jag inbillar mig att jag har talang för foto.

Inga kommentarer: