tisdag, juli 02, 2013

Fiskartorpet och city

Det blev backintervaller igår, i backen upp till Fiskartorpet. Satt långt in och efteråt funderade jag på om det kändes så motvilligt bara för att jag inte hade en så bra dag, rent fysiskt. Ibland är det svårt att tolka sina egna signaler.

Passet blev kort och efter det åt jag lunch på Skafferiet. En bra belöning!

Dagen fortsatte vara trevlig och det kändes väldigt semestrigt att åka in till stan, äta glass med HP och gå i inredningsbutiker och äta middag med JG. Bara strosa runt planlöst. Mysigt!

När jag kom hem saknade jag Reka jättemycket. Såna här dagar är svåra att få till när hon är hemma och det känns väldigt lyxigt när det funkar. Sen är det alltid supermysigt att komma hem till henne, när jag laddat batterierna på egen hand en stund. Nu var jag fulladdad men hon fanns förstås inte hemma. Kändes tomt. En månad kvar!

Inga kommentarer: