torsdag, juli 18, 2013

Svettrekord?


Körde nyss Fiji McAlpines pass "Backbending from the base" på doyogawithme.com. Jag har aldrig provat men det måste vara så här bikramyoga känns. Svetten rann i floder från min panna och trängde sig till och med ut som droppar på mina anklar. Svårt att t ex göra en schysst boat pose när det är lika svårt att hålla i anklarna som att försöka greppa en blöt fisk.

Kämpade stenhårt med att försöka göra lika snygga övergångar mellan positionerna som Fiji. Hon är sjukt stark! Jag klarade ett par innan jag klappade ihop. Till mitt försvar har jag en rätt stabil träningsvärk i magen från gymträningen igår.

Nu har jag semester en vecka (yay!) och imorgon ser jag fram emot att köra årets första swimrunpass med Linda vid Rösjön.

I övrigt känns det nästan som om jag ska explodera av alla positiva tankar som trängs i mig! Love it!

Inga kommentarer: