tisdag, juli 16, 2013

Yogarum och triathlontest


Nu är yogarummet klart och invigt tillsammans med nya fina yogamattan. Alla blommor har tillfälligt fått flytta in, vilket är trevligt, och mina och JG's kläder har fått en permanent bostad. Det blev ett superkort yogapass i  rummet imorse, Prana pumps med Michelle Rubin på doyogawithme.com. Det var sådär. Det pass jag genomförde igår, Hips, hamstrings and back med David Procyshyn, var mycket trevligare. Precis vad jag och min baksida behövde.

Ikväll ska jag till Sjöhistoriska och prova på triathlon för första gången. Jag är rent generellt inte så intresserad av triahtlon eftersom det alltid involverar massa cykling, vilket jag tycker genuint illa om att ägna mig åt, men ikväll ska jag låna Jontans snabba cykel och ge det en chans. Om jag inte välter och skrapar upp knäna när jag glömmer klicka ur skorna så kanske jag blir biten, vem vet?

Det känns hur som helst lite pirrigt och nervöst, men jag ser fram emot det! Ska verkligen bli roligt att testa på något nytt, och ikväll blir det dessutom i sällskap med massor av vänner, så det kommer bli en toppenkväll! Min träning har gått på halvfart senaste veckorna och jag längtar efter en nytändning.

1 kommentar:

EM sa...

Längtar efter uppdatering - här med min jävla(!!!) hals!!