fredag, augusti 09, 2013

Kräftpremiär och Ångaloppspepp


Årets första kräftor! Vägrar tro att de också blir de sista, men risken finns. Till kräftorna åt vi succépajen som vi även gjorde förra året - en pajbotten på dinkelmjöl fylld med en blandning av naturell färskost och färskost med smak av gräslök, lax, räkor, ruccola och rädisor.

Är på landet nu och laddar inför Ångaloppet. Ska bli så otroligt roligt och jag är peppad som fan! Har kollat på filmer från tävlingen förra året och försöker minnas hur banan och terrängen var, men allt jag kommer ihåg är den euforiska känslan, hur glad jag var och hur roligt jag hade. Bra minne!

I början av sommaren, innan jag kom igång med simningen utomhus, kunde jag inte förstå hur jag så orädd kunde kasta mig i vattnet på simsträckorna under loppet. Nu längtar jag alltså efter att göra det! Här ska slipas totaltid!

Inga kommentarer: