måndag, augusti 26, 2013

Plupp i blåbärsriset


Det borde egentligen varit vilodag idag, det borde det. Min kropp antydde det under det extremt jobbiga långpasset med Lindad igår. Men så stod ju cykeln där i garaget och jag skulle ändå till skogen så jag tänkte att en yttepyttesväng nog inte skadar.

Jag var verkligen tillbaka på noll idag. Ledde cykeln mycket och var ganska feg. Bitvis var det jättefin cykling och bitvis var det jättesvårt. Otroligt jobbigt rent mentalt.

Dessutom välte jag i blåbärsriset. Plupp ner. Det var nån jäkla sten i vägen och där låg jag plötsligt. Fötterna satt ju fast när jag skulle parera, jävla klickpedaler. Men inget ont som inte för något gott med sig! Fick en fin och autentisk bild till bloggen i alla fall.

1 kommentar:

Angelica sa...

Lite inspiration: http://www.youtube.com/watch?v=DImxGczuYJI