lördag, september 28, 2013

Mot en internationell modellkarriär


Idag har jag inlett min karriär som fotomodell. Fick äran att följa med Gunnika på grottäventyr, i syfte att agera modell. Ett roligt men hårt jobb. Det blir nog mer glamoröst när jag slagit igenom på riktigt men efter idag tror jag att mina chanser för framgång är rätt så stora. Kameran älskade mig. Jag åt linsen med blicken! Det är säkert!!!

Bortsett från att vi inte tog med oss fika och/eller lunch så var det en toppendag i skogen! Hade väldigt roligt i jakten på grottan.

När den väl var funnen kändes det först lite otäckt att krypa in genom den smala öppningen. Jag har drag av klaustrofobi men nyfikenheten tog till slut överhanden och det visade sig snart att grottan inte var läskig alls. En töntgrotta i grottsammanhang. Men ändå en grotta.

Och jag tog mig igenom ännu en lagom svår liten utmaning med stärkt självförtroende som belöning.

1 kommentar:

Gunnika sa...

Tusen tack för en toppendag! Hälsa din chef att han snart kanske måste se sig om efter en ny medarbetare eftersom du snart inte kommer hinna med jobbet när modellkarriären tar fart och du mest hänger i NY, Paris och London.