fredag, oktober 25, 2013

Anmodan om upprättelse


I kommentarerna för mitt tidigare inlägg om livskris kom det en protest om att jag citerat felaktigt:

"Ähum, här måste korrigeras en smula. Det är så typiskt med media, ljuger och förvränger. Jag har inte ens berört ämnet som det första korta order antyder. Vad gäller hushållsarbete kan jag möjligen eventuellt kanske sagt något åt det hållet. Det är dock taget helt ur sitt sammanhang som var betydligt mer djuplodande än vad som referats. Men stort tack till L&M eller om det är M&L för att ni stöttade min dotter under hennes korta men kärnfulla livskris. Idag var hon glad igen. /Far" 

Min replik på detta är att jag faktiskt påpekade att jag inte citerade ordagrant. Jag har inte förvrängt sanningen, möjligen bara broderat ut den en smula.

PS. Bilden har ingenting med inlägget att göra...

Inga kommentarer: