torsdag, oktober 31, 2013

Bowling är rulligt



Viktigt meddelande till allmänheten:
Vänner är det bästa som finns!
Slut på meddelande.

Jag har spelat bowling ikväll med Malin. Sen åt vi så mycket mat att jag fortfarande mår dåligt.

Jag vann bowlingen. Skrapade ihop 251 poäng på två serier och två bonusrull. Några strikes. Jag är inte helt pjåkig på att bowla. Ojämn men hyfsad. Dessutom är det roligt. Till skillnad från Blindmyrans så är min talang genetisk. Hennes är ingift. Det ger olika resultat.

I långa loppet saknar förstås ett bowlingresultat betydelse. Vad som egentligen betyder något i livet har vi försökt avhandla ikväll, men tyvärr utan resultat. Jag ser dock det faktum att jag känner mig fylld av energi och har ett leende på läpparna efter kvällen som något av högsta betydelse. Som något jag är väldigt glad och tacksam över.

1 kommentar:

Tvillingmorsan sa...

Mycket trevligt inlägg, förutom att se min frisyr från sidan..... I love you!