onsdag, oktober 30, 2013

Varför skulle det vara lock på en maskburk?


Dubbel träning idag. Först ett TRX30-pass i gymmet på lunchen och strax därefter intervaller vid DG.

Motivationen i gymmet är låg. Hade inte roligt idag och dessutom var det förbannat jobbigt. Hela kroppen var skakig efteråt, trots att det enda jag gjorde bra var sidoplankan med knäindrag. Där var jag plötsligt hur stark som helst.

Insåg när vi var på väg tillbaka till jobbet efter passet att det inte var någon idé att ens duscha innan löpningen. Vet inte hur jag tänkte när jag planerade träningen idag?

Åkte direkt från jobbet till Danderyds Gymnasium och sprang mina intervaller. På pappret lätt: uppvärmning, 4 x 3 min med 2 min joggvila, nedvarvning. Totalt 30 min. I verkligheten tungt. Rymdlånga tre minuter och oändligt antal repetitioner. Sega ben och motvilja, men massor av jävlaranamma av någon anledning. Så det gick ju bra till slut, men det var väl egentligen väntat eftersom jag är så förbannat bra! Och snygg också, om du undrar.

Puss, hej.

Inga kommentarer: