onsdag, november 13, 2013

Förbättrat lyxhustruliv?


Jag har inte lyckats förbättra alla punkter från igår, men en del.

Förbättringspunkt #1: Prova nytt till frukost.
Betyg: Godkänd
Jag åt, utöver frukt och yoghurt med müsli, lite honungsbacon och potatis samt American pancakes. Undvek den råa fisken och köttgrytorna även idag.

Förbättringspunkt #2: Inte ge upp om det kommer en skur.
Betyg: N/A
Kan möjligen vara så att jag kommer få praktisera den här punkten alldeles snart.

Förbättringspunkt #3: Lämna hotellrummet.
Betyg: Med beröm underkänt
Gick och la mig efter frukost med Jonas kl. 8 och sov till kl. 11, då jag vaknade gråtande efter en mardröm. Lämnade rummet 12:30.

Förbättringspunkt #4: Undvik att dricka vatten/ta is.
Betyg: Godkänt
Till lunch drack jag en ripe mango shake, Guds (eller vad man nu vill tro på) gåva till den törstiga människan.

Förbättringspunkt #5: Träna morgon och kväll.
Betyg: Godkänd
Körde ett yogapass på rummet när jag vaknade andra gången och ett kortare simpass alldeles nyss. Ganska oengagerat förvisso, men ändå ett simpass.

I övrigt har jag shoppat idag och det var fantastiskt. Dyra märkeskläder har aldrig varit min grej (förutom möjligen när det gäller tränings/friluftsprylar) eftersom jag tröttnar på kläderna innan jag hunnit använda dem tillräckligt för att det ska kännas värt det. Här kostar en färgglad klänning 40 spänn. En kavaj av svag kvalitet en hundralapp. I fucking love it!!!

En annan sak jag tycker förbannat bra om; att vara lyxhustru!

Inga kommentarer: