fredag, februari 21, 2014

Aktiv fredag


På många sätt en riktigt bra fredag! Jag mår som en prinsessa just nu.

1. Sovmorgon.
2. Skogspromenad med världens bästa och gladaste hund.
3. Simfrökens distanspass i bassängen.
4. Shopping, lite jobb, packning och lunch.
5. Långpass 90 min med fokus på en puls runt 60-70%.
6. Kött, pommes och vin.
7. Elementary, episode 11.

Kommentarer till ovanstående:

1. Oplanerat, men jag orkade inte gå upp.

2. Jävlar vad jag älskar den här hunden. Att hänga med henne är att ha ett konstant leende på läpparna.

3. Vad grymt det är att ha ett träningspass att följa när jag simmar. Kände mig riktigt duktig idag igen, och framför allt hade jag verkligen roligt! Är SÅ glad över att ha unnat mig den här hjälpen från Hasse. Det har verkligen förgyllt mina träningspass.

4. You gotta do what you gotta do.

5. Tunga ben idag igen, men eftersom målet var att hålla en låg puls så spelade det inte så stor roll. Sprang i typ gåfart och hade en helt ny långpassupplevelse. Nu känns det som om jag har fått en energiinjektion snarare än att ha joggat i 90 minuter. Stretchade efteråt och var stel som en pinne. Tror Tommys diagnos kan stämma väldigt väl...

6. Mmmm....

7. Saknar Sherlock. Saknar Benedict.

Inga kommentarer: