fredag, februari 07, 2014

Housewarming hos Vint


Jag har varit bakis idag. Lite motsägelsefullt eftersom jag var på housewarming party hos Vint igår. Ska man vara kund till dem ska man inte vara bakfull. (Vint är, som du säkert vet, den där nya grymma appen där man kan boka all möjlig sorts träning med personliga tränare.) Alkohol och träning går inte hand i hand.

Tillställningen var mycket trevlig och hade jag åkt direkt hem när Magnus Hult sopade iväg oss så hade jag nog mått bättre idag. Men istället var vi några som gick vidare och jag valde att förgifta mig själv med två ipa:s (ipor?) och en vidrig gammeldansk. Smutsigt shit som förorenar kroppen inifrån. Shit man blir bakis av.

Som straff för detta dåliga beslut plågade jag mig genom ett pass cirkelträning med PT-Tompa på gymmet vid lunchtid. Kung på natten, kung på dan. För att vara i så usel form så var jag grym.

Och förresten, om det inte är helt uppenbart så försöker Martin, Kristoffer, Jakob och jag illustrera huvudpersonerna på Vint på bilden. Som en liten hyllning. Vem som illustrerar vem av Vintarna lämnar jag till betraktaren att avgöra.

Inga kommentarer: