tisdag, april 22, 2014

En topplista


Bäst just nu, utan inbördes ordning:

- vädret
- att få plocka fram de färgglada, Filippinska sommarklänningarna
- att jag läst 66% av Anne Frank
- att ny altan är på gång hemma
- att jag och Rekis är anmälda till tre agilitytävlingar
- att Gotlandsresan är bokad
- att jag äntligen tog tredje Twinrixsprutan och är skyddad 30 år
- naturen
- att jag känner mig allmänt fantastisk
- mina vänner
- att grillsäsongen är här

Där sätter jag stopp, annars är risken att jag aldrig slutar. Det är helt enkelt väldigt mycket som är bra nu och jag vill påminna mig själv om att vara tacksam över det. I morgon har man ingen aning om vad som händer.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du betalat biljetten också?
Kram

Sofia sa...

Mjaa... bokningen hade blivit avbokad när jag väl kom till skott, men nu är det bokat igen OCH betalt. :)