onsdag, juli 09, 2014

Gott Nytt År





Så närmar sig den här fantastiska dagen sitt slut. Min födelsedag!

Fint väder som vanligt. Började med en lång härlig morgonpromenad med Reka och hann sedan städa lite innan det var dags att åka in till stan och äta lunch med M&D och Jonas på Lisa på torget. Fick massor av fina presenter med friluftstema. Och champagne!

På eftermiddagen dök Lim, Roger Ström - min dröm och Anna upp och vi gick ner till Edsviken och simmade 45 minuter innan övriga gäster anlände. Även Jonas badade.

På kvällen bjöd jag mina vänner på middag. Och på shotsbricka (aka tre flaskor shotsvänlig alkohol) som jag lyckosamt fick i present av Karin & Carl tidigare på kvällen.

Och sen var dagen slut.

Jag är nu ett år äldre. Ett år klokare. Och framför allt kan jag nu gå ut och sätta nya rekord! 36-årsrekorden! Känner på mig att det här året kommer bli mitt bästa någonsin.

Inga kommentarer: