söndag, juli 06, 2014

Sprang mitt snabbaste


Det här har varit en sån där bra dag. En dag då jag hunnit massor av saker och varit full av energi. Jag har dessutom med stor framgång provat på två nya saker, markerade i fetstil nedan:

  • Åt frukost på Gateau
  • Promenerade två timmar
  • Fikade hos M&G
  • Målade altanräcket
  • Klippte gräset
  • Kokade rabarbermarmelad
  • Bakade scones
  • Gick på bio (Maleficient, 7/10 tootsies)
  • Sprang 5 km
  • Promenerade med Reka
  • Lagade staket
  • Såg ett avsnitt av Orange is the new black

Marmeladen var den godaste jag gjort i hela mitt liv. Det var visserligen första gången jag kokade marmelad men det var ändå världsrekord i smak. Den blev sjukt bra.

Någon kanske sitter och kliar sig i huvudet nu och undrar vad det var för nytt med att springa fem kilometer. Det var inget nytt med själva sträckan, det nya var att sticka iväg på en löprunda halv nio på kvällen, EFTER att ha varit på bio. Halv nio går man och lägger sig, typ.

Jag trodde inte att träna på kvällen var min grej, men JÄVLAR vad snabb jag var idag. Slog alla rekord, sprang fort som fan! Jag är lite impad av mig själv faktiskt. Kände mig riktigt stark och vacker.

PS. Tre dagar kvar till födelsedagen.

Inga kommentarer: