lördag, augusti 23, 2014

Om jag är förbannat bra...


Ja, om jag är en riktig killer (med r på slutet, annars blir det kille och jättekonstigt) under Stockholm Triathlon imorgon så gör jag följande:

Simmar 400 m med ett snitt under 20 min/km (eller 2 min/100 m).

Cyklar 10 km med ett snitt över 30 km/h.

Springer 2,3 km med ett snitt under 5 min/km.

Det enda jag tidigare lyckats med är det första. De andra tiderna har jag varit i närheten av men aldrig uppnått, och jag tror cyklingen blir svårast. Tiderna på min Garmin är vad som gäller, förutsatt att jag lyckas blippa den som jag ska, vilket kanske borde vara ett mål i sig (och säkerligen det allra svåraste av ovanstående).

Min start går från Stadshuset kl. 12:40 och jag gissar ett det tar runt 45 min till mål. Hoppas på en massiv hejarklack!

Inga kommentarer: