torsdag, augusti 07, 2014

Outside Magazine och jag



Idag kom jag äntligen över senaste numret av Outside Magazine där min vackra nuna lyser upp tipsen på sommaräventyr. Jag illustrerar grottkrypning.

Tycker personligen att jag är jävligt snygg på bilden, men jag är väl rätt partisk. Eftersom det här är en ganska stor och känd tidning, som återfinns i de flesta välsorterade matvarubutikerna, så har jag bestämt att jag från och med nu måste höja mitt gage för modellande. Det har varit på tapeten tidigare men nu sätter jag ner foten och blir en diva.

Hädanefter gör jag inga mer uppdrag utan att få minst en bit kladdkaka eller en kanelbulle som betalning!

Därmed basta!

4 kommentarer:

Angelica sa...

Grymt!

Gunnika sa...

Okej, bullar blir det nästa gång! Promise! Men då vill jag ha mindre knot om att det är varmt, att man måste bära cykeln, eller att badplatserna har för mycket gyttja..;)

Sofia sa...

Gunnika, jag vill påpeka att jag faktiskt inte knotade särskilt mycket, och att jag var den i gruppen som uppskattade den härliga värmen! :)

Gunnika sa...

Nej du knotade inte alls faktiskt! Ingen av er gjorde det! Jag försökte bara positionera mig inför stundande kontraktförhandlingar;-)