lördag, oktober 25, 2014

Lågintensivt långpass


Hade en tråkig fredag igår, efter den lyckade simningen på morgonen. Jontan borta, min eftermiddag inställd och jag hade ingenting att ta mig för på hela kvällen. Satt mest och hängde med alldeles för många tankar i huvudet.

Därför bestämde jag mig för att följa med Fredrik på lågintensivt långpass via Vint i morse istället för att springa ensam.

Det gick bra för mig, och det var jättetrevligt med sällskap. Vi sprang lugnt och gick i alla uppförsbackar och jag försökte trippa på och tänka på olika delar av tekniken hela tiden.

Efteråt slumrade jag till i soffan framför ett avsnitt av Bones innan det var dags att piffa och åka till storebrors 40-årskalas med champagnetema. Målet för kvällen var att åka dit och hem med M&D och däremellan dricka ohyggligt mycket bubbel. Klarade det rätt bra faktiskt. Kommer sova gott i natt.

Inga kommentarer: