onsdag, december 17, 2014

Runners Strength



Igår hade jag det stora nöjet att prova ett pass Runners Strenght. Det var Anne som bjöd in ett gäng provkaniner, bland annat mig, till Actic i Kista för att hon skulle få chansen att öva på sin klass innan det är dags för skarpt läge på Sats nästa år. Klart jag ville vara med!

Jag är osäker på hur jag och Anne har kommit i kontakt varandra, men det är via swimrun/triathlon/Facebook tror jag. Lite oklart. Jag har fått ett väldigt bra intryck av henne och hade faktiskt ganska höga förväntningar innan passet. Jag blev inte besviken. Anne var en suveränt bra fröken, peppande och glad med en skön inställning. Passet i sig var också givande. Jobbigt som tusan och det kändes att det gjorde nytta.

Lite beklämmande tyckte jag dock att det var att få svart på vitt hur svag jag är i benen. Höfter, röv och baksida lår. Huu... Jag ser mig själv som hyfsat vältränad men... Behöver definitivt göra något åt det där. Börja redan imorgon kanske.

Men ikväll ska jag i alla fall simma igen. Äntligen! Som jag har längtat!!!

1 kommentar:

Anne sa...

Tack för att du kom och var med, och kul att höra att du inte blev besviken :-)