måndag, december 15, 2014

Stressigt på jobbet

Jag har haft något så ovanligt som en stressig dag på jobbet. Självförvållat förstås. Har en katalog som ska till tryck på onsdag morgon och av olika anledningar började jag med den först idag.

Min förhoppning är ändå att hinna slutföra den imorgon, mellan spinningpasset på morgonen (japp, väckarklockan är satt) och löpstyrkan med Anne på kvällen. Det går nog, om jag fokuserar. Måste gå.

Men helst av allt vill jag bara gå och simma. Har fått en knippe nya, roliga pass som jag längtar efter att sätta tänderna i. Jag är så laddad att jag inte ens vet i vilken ände jag ska börja! Långt distanspass? Utmanande intervallfemtior? Snabb sprint? Så roligt, allting!

Om jag klarar deadline på min trycksak så ska jag belöna mig med massor av tid i simhallen i slutet av veckan. Det kallas morot. Längtar!

Inga kommentarer: