onsdag, februari 25, 2015

Det ser bättre ut


Imorgon ska det tydligen bli strålande väder! Idag var det rätt crappigt till en början, men vi såg ändå hur solen försökte kämpa sig genom molntäcket, dock utan större framgång.

Jag mådde hyfsat bra när jag vaknade, men insåg vid första lilla ansträngning att kroppen inte helt höll med. Dagen blev lite av en berg- och dalbana rent fysiskt. Och mentalt också kanske. Det tar på krafterna att vara så fullständigt instabil.

Bitvis gick åkningen ändå rätt bra, vilket jag ger mina skidor creds för. De är ju de som gör jobbet, det har jag läst i nån nyhetsblaska på nätet. Fast då gällde det iofs inte mina skidor specifikt utan Charlotte Kallas, men det borde ju vara same same.

I övrigt har jag en extrem simabstinens just nu, som inte på långa vägar kan tillfredsställas i hotellets 7-meterspool. Oklart hur jag ska kunna stå ut i fyra dagar till.

Inga kommentarer: