måndag, mars 02, 2015

Sjuk igen och nytt inlägg på swimrunbloggen

Asså, fan jävla skit och helvete.

Igår blev jag sämre igen. Sjuk liksom. Sov 13 timmar i natt och idag har jag varit hemma från jobbet. Satans smörgås.

I morse skulle jag äntligen ha fått simma. Jag har längtat i nio dagar efter ett riktigt pass i bassängen och så händer det här! Faaaaaaa-an. Fan. Det är inte rättvist. Buhu!

Fast jag hoppas att jag är frisk imorgon, så att jag kanske i alla fall får gå på simskolan på kvällen. Jag hoppas det. Jag har kurerat mig föredömligt idag med vitaminrik mat, en lugn promenad med världens bästa bruna lilla sjukvårdare, grönt te, mycket vatten, ännu mer sömn och en och annan Ipren. Är osäker på om jag känner mig mossig just nu för att jag har sovit för mycket eller för att jag är dålig.

Håll tummarna för mitt tillfrisknande och gå in och läs mitt senaste inlägg om yoga på swimrunners.se så länge.

Inga kommentarer: