tisdag, april 28, 2015

Are you a professional swimmer?

No, I'm just a stupid wannabe who dives 40 times in a row because min auktoritära simfröken told me to. Personalen vid poolen började undra efter 45 min dykträning.

Satte upp mobilen och filmade typ 20 av dyken. Ser inga som ser riktigt bra ut på filmen, men jag hade faktiskt rätt bra känsla i två av dem. Det är dock två landningar som plaskar något mindre, så det kanske var de dyken som kändes bra.

Startpallen här kändes för övrigt ännu högre än i Vilundabadet. Vägrar tro att det finns en standard för det där.

Simmade fartpasset också. Gick dåligt igen. För långsamt. Blir så jävla knäckt av att det inte funkar för mig. Jag vet ju att jag kan simma snabbare, och ändå går det inte när jag kör det här passet. Frustrationen!!!

I övrigt känner mig trött idag. Började kl. 7 imorse med en fantastisk yoga på stranden, men förutom två timmar i bassängen så har jag tagit det lugnt. Känns välbehövligt, trots att vi bara varit här i två dagar.

Imorgon ska jag cykla i bergen. Hoppas knät håller!

Inga kommentarer: