fredag, juli 10, 2015

Följ oss under Engadin swimrun


Hela den här veckan har jag känt mig lugn. Jag har för tillfället slutit fred med mina demoner och den känslan förstärktes rejält av alla fina ord jag fick på min födelsedag. Jag får spattiga glädjeryck emellanåt men jag känner mig inte orolig inför loppet. Bara glad, nyfiken och förväntansfull.

Starten går 08:00 och man kan följa oss på engadinswimrun.ch/live.

Jag och Lindad har startnummer 204 och Theresia och Malin startnummer 207. Vi passerar tio check points under dagen och det finns två cut off:er - 13:45 och 15:40.

Jag är otroligt förberedd för det här, och det kommer gå superbra imorgon för att:

- Jag är uthållig. I Mallorca 70.3 idrottade jag i sju timmar i 30-35 graders värme.

- Jag har sprungit fem marathon.

- Jag har kört många swimrunlopp och är rutinerad. Det här är fjärde säsongen.

- Jag är en stark simmare och en envis löpare.

- Jag är extremt trygg med Linda som lagkamrat. Vi är medvetna om våra styrkor och svagheter.

- Jag har haft perfekta förberedelser.

- Jag är en vinnare bara genom att vara här och stå på startlinjen. Allt över det är en bonus.

När som helst under dagen imorgon, om du har en tumme över, håll den och skicka oss en glad tanke!

Inga kommentarer: