tisdag, mars 08, 2016

Inspirerad, motiverad, förväntansfull och glad


Även fast jag simmade dåligt igår så tyckte jag att det var en jäkligt rolig kväll som, precis som måndagar brukar, gjorde mig glad och uppåt. Jag gillar att vara i simhallen!

Bästa gänget i träningsgruppen är SÅÅ peppande att träna med. Det är roligt hur synkade med varandra vi börjar bli, och hur engagerade alla är. Himla grymt!

Att träna med kompisar är verkligen det bästa! Ikväll ska jag fika och simma med Maria och Theresia och jag längtar! Fick nya pass igår, och jag och Hasse uppdaterade säsongsplaneringen en aning, och det känns så otroligt motiverande nu. Eller alltid. Jag har varit tokigt inspirerad under flera månader.

Det enda jag egentligen riktigt saknar är ett stort mål med min simträning, större än det diffusa målet att "bli snabb". Just nu följer jag i princip bara motorvägen rakt fram, och hoppas att jag landar på rätt ställe.

Undrar du förresten över bilden ovan? Den 22 mars är det Världsvattendagen. Genom att vara Crawlkursdeltagare hos Medley stöder man WaterAids arbete för rent vatten och säker sanitet. Igår fick vi i träningsgruppen posera i våra snygga blåa kakbadmössor för att tillsammans med Medley uppmärksamma WaterAids kampanj Blue4Water. Vilket vi förstås gärna gjorde!

Inga kommentarer: