torsdag, juni 23, 2016

Önskelista för midsommar


Morgonträningen med Coach Ludde i Rösjön började visserligen inte förrän (!) 06:30 (!) imorse, men eftersom jag måste äta frukost och gå promenad med jyckestycket innan så var jag tvungen att sätta alarmklockan på 04:45.

Det är idiottidigt. Löjligt. Men jag gick upp, gjorde mitt shitt och åkte kittad och klar till Rösjön. Höll på att vända när jag kom fram. Så osugen. Gick ner till bryggan. Fick tvinga mig i efter en lång stunds tvekan.

Breaking news! Att simma var superhärligt. Drafting, benspark och avslutning runt ön. Hade en himla fin känsla och hittade glädjen. Bra morgon!

Min önskelista för midsommar:
  • tillfälligt flytta sovrummet till svala biorummet
  • sovmorgon
  • håll käften-gott kött och tillhörande vin
  • mysträning
  • champagne
  • vila
  • hitta en ny, bra bok att läsa

Inga kommentarer: