fredag, december 23, 2016

Mänskligheten hade inte tid att simma


Idag var det inte många som ville simma. Men jag ville! Ville känna lite hur kroppen hämtat sig efter Lasses julafton i onsdags. Igår kände jag verkligen att jag hade en rygg. Skulderblad, axlar, filéer, bröstmuskler. Allt fanns där och hade arbetat. Skön känsla.

Är förresten larvigt starstruck över att Lars Frölander skrev en hälsning till oss på Instagram. Se ovan.


Dammade av ett gammalt pass med lämpligt namn idag. Faktiskt perfekt val! Jag kände mig lite mindre motiverad än vanligt men det är inte så konstigt efter alla timmar i förrgår. Jag gjorde bra ifrån mig ändå.

Och förresten är den lilla dippen över nu. Imorgon ska jag julaftonsbada ett gäng snabba 25:or och det ser jag verkligen fram emot! Hoppas det är lika tomt i bassängen som idag.

Inga kommentarer: