onsdag, juli 26, 2017

Bra race pace i Hellas

Snygga, smarta och roliga: jag, Stina, Anne, Matilda och Urban

Onsdag betyder race regatta vid Hellasgården med Human Ambition.

Målet den här gången var att ligga på Rex fötter i två varv, förutsatt att han skötte sig. Det gjorde han väldigt bra fram tills vi hade rundat Stora Holmen.

Där blev jag oense om navigeringen och valde att släppa honom. Det tog ett helt varvs jagande från det att jag övergav Tompa tills jag hittade nya fötter, men de kunde jag hålla in i mål.

28 juni, 1 varv: 21:49
19 juli, 2 varv: 42:48 (20:57, 21:51)
26 juli, 2 varv: 43:19 (21:27, 21:52)

Trots att tiden var lite långsammare än förra veckan är jag jättenöjd. Höll hög, bra intensitet hela andra varvet. Första varvet kändes mysigt, trots att det gick fortare. The power of drafting!

Inga kommentarer: