lördag, september 02, 2017

En sagolik sim-sommar

I år är inte bara året jag är skadad, det är också året då en mycket stor del av mina vänner och bekanta inom swimrun kör Ö till ö. För att inte gå under av ordinär jävla avundsjuka så tittar jag istället tillbaka på vilken otroligt fin sim-sommar jag har haft. Bästa hittills!

Tack till alla som jag fått dela den med, och ett extra stort tack till Micke som ligger bakom många av dessa upplevelser, inklusive flera av de balla fotona.

Maj
Premiärbad i Brunnsviken




Juni
Try Triathlon, Sjöhistoriska



Open water skills, Lilla Essingen




Simsafari, Lilla Essingen runt



Race Pace, Hellasgården


Juli
Try Triathlon, Sjöhistoriska


Vansbrosimningen


Vansbro tjejsim



Open water skills, Lilla Essingen



Race Pace, Hellasgården


Simsafari, Långholmen runt



Simsafari, Ingarö



Simsafari, Drevviken



Simsafari, Edsviken



Augusti
Try Triathlon, Sjöhistoriska


Open water skills, Lilla Essingen


Race Pace, Hellasgården


Simsafari, Hässelby


Riddarfjärdssimningen


Simsafari, Djurgården



Ironman 70.3 Zell am See-Kaprun


September
Simsafari, Djurgårdsbrunn


Och det här är ändå bara en del av alla fantastiska utomhussimningar jag haft. Jag är inte redo för hösten. Jag ser fram emot den, men jag är inte klar med öppet vattensäsongen. Inte än!

Inga kommentarer: