fredag, december 29, 2017

Camp Snowman #7


Sov dåligt i natt. Vaknade flera gånger och funderade på om jag började få ont i halsen, om jag var lite sjuk. När jag gick upp på morgonen var jag fortfarande osäker. Jag har en klar och tydlig regel för min träning, och det är att jag aldrig utför fysisk aktivitet om jag har ont i halsen. Eller om jag är allmänt under isen förstås. Men aldrig med ens den minsta gnutta halsont.

Imorse var det så oklart att inte ens mitt flödesschema kunde hjälpa mig. Du kan titta på det här.


Jag åkte alltså till Vårby och jag simmade en del av ovanstående pass. Idag var det föredömlig ordning och reda i bassängen. Det var roligt att simma igen! Delade bana med Sofia (en stund), Marcus, Micke och Emma och det flöt på väldigt bra. Jag kände inte av någon förkylning när jag simmade, men bestämde mig ändå för att avbryta kort efter huvudserien. 3700m fick räcka.


Nu håller jag tummarna för att det inte är någon förkylningsskit som ligger och jäser, för imorgon vill jag simma 100x100. För tillfället är jag lika osäker på min fysiska hälsa som jag var när jag vaknade.

Inga kommentarer: