söndag, december 30, 2018

Upp på hästen igen, Camp Snowman 2018 #6


Tog mig iväg till träningen idag också. Sov dåligt i natt och kände mig trött imorse, men var ganska övertygad om att lite simning skulle göra mig gott. Rätt som vanligt!

Idag hade vi Toppen-Tobbe som gästcoach, så på schemat stod en del ryggsim.


Simmade hela passet med fenor, vilket gjorde att det kändes överkomligt. Var inte trött i benen och det var skönt att ge överkroppen lite avlastning. Att blanda in ryggsim var också avkopplande för sargade muskler.


Hade sällskap på banan av Håkan, Anna, Johan och Giordano. Bra gäng och skönt att inte vara så många. Vi simmade oerhört graciöst och vackert.

Tänkte att jag skulle nöja mig efter nån timme men som vanligt så blev jag kvar i bassängen och det blev totalt 3600 meter. Känslan var dock att vi simmade längre än igår.

Inga kommentarer: