lördag, januari 05, 2019

Bonuspass och Camp Snowman 2018 #8


Klämde in ytterligare ett litet simpass den här veckan, utöver testserien. Den här gången hängde jag med pappan till Vasalundshallen. Tänkte att det kunde vara bra med ett lite kortare pass med längre vila så jag körde samma som honom. Dock med viss medleymodifikation på slutet.


Simningen gick helt okej, men inte lika bra som fotosessionen efteråt. Den nejlade jag, trots att kameran dog batteridöden nästan direkt. Jag ska bli konstsimsstjärna när jag blir stor! Alternativt undervattensposör.


Var jättetaggad för tre timmar Camp Snowman imorse, men det kändes dåligt redan när jag kom i vattnet. Och det släppte aldrig. Var förbannat jävla pitt-trött i kroppen, huvudet och triceps (!). Va fan!


Efter att ha misslyckats med 8x100m fart 1-4 @2:00 (misslyckats som i att jag behövde stå över fart 4 pga total tröttma) var jag på väg ur vattnet, men tänkte att jag kunde överleva 48x25m @35 med fenor.

Hur jag sen också överlevde resten vet jag inte, men totalt blev det 4300 meter. Slutet var vidrigt. Överkoppen värkte och min hjärna lika så. Jag trodde inte jag skulle klara det.

But I did. En dag kvar.

Inga kommentarer: