fredag, januari 25, 2019

Testserie 4, försök 1


Igår simmade jag för första gången testserie 4. Det gick så dåligt att jag inte ens orkar vara upprörd över det. Efteråt var jag däremot glad att jag inte kastade in handduken utan faktiskt slutförde serien.

400m, rikttid 6:30
Min tid: 6:45

2x200m @4:30, rikttid sub 3:10
Mina tider: 3:26, 3:34

Kände redan när jag började simma att det var en dålig dag. Det fanns tusen ursäkter - jag hade gymmat tidigare, hållit i två pt-pass, hjärnan var full av tankar på jobbiga saker, det var sent, middagen var lite väl tunn och funktionerna för att upprätthålla livet i största allmänhet har gått på högvarv ett par dagar.

Under fyrahundringen orkade jag åtminstone försöka kämpa, men på tvåhundringarna fanns det inget kvar. Allra minst vilja. Jag var för trött. Shit happens.

Inga kommentarer: