tisdag, mars 12, 2019

Investering och tårta


Jag har investerat i ett nytt aktivitetsarmband. Har haft min Vivosmart HR ett par år och inte riktigt kunna motivera varför jag skulle köpa ett nytt, eftersom det fungerat i stort sett felfritt.

Nu, med nya Vivosmart 4 i min ägo, kan jag inte fatta att jag gått omkring med en sån BLAFFA som HR på armen så länge. Skillnaden är enorm. Dessutom har jag fått nya roliga funktioner som Body Battery och Stressnivå.


Simmade 3000m i Vilundabadet efter det första, men innan det andra, jobbet igår. Det var ett roligt och omväxlande pass men jag saknade fortfarande umpf. Hittade inte riktigt rätt känsla.


Fastnade på E4 på vägen från träningen. Stod parkerad en timme innan jag äntligen kunde rulla hem, vilket gjorde att jag inte riktigt fick den vila jag hade behövt innan kvällspasset.

Men å andra sidan fick jag tårta. Kajsa hade bakat en jättefin och supergod simtårta som jag mumsade i mig av medan träningsgruppen simmade samma pass som jag kört tidigare på dagen.

Jag gillar mitt jobb.

Inga kommentarer: