fredag, maj 23, 2008

Mental status: Ior

Idag känns det som om hela världen ligger på mina axlar. (Och runt min midja, men det var ju gårdagens nyhet.) Det är skit, allt är skit. Jag vill bara sätta mig i ett hörn och gråta.

Saker som gör mig ledsen är:
  • Min totala brist på träningsmotivation...
  • ... med svår (nåja) övervikt som följd.
  • Jag träffar väldigt sällan mina vänner längre. Vet inte om det är de som inte vill träffa mig eller jag som inte har tid att träffa dem, men resultatet blir detsamma.
  • Min ekonomi har totalhavererat. Verkligen helt.
  • Stress och press på jobbet.
  • Känner mig ful och sunkig.
  • Att jag känner mig så trött hela tiden (sannolikt pga de två första punkterna)
Så där. Nu har jag fått lätta lite på trycket. Senare ska jag göra ett mer positivt inlägg om gårdagen.

Inga kommentarer: