söndag, maj 04, 2008

Hur man får en kelpie trött

Vad skönt det har varit med några dagars ledighet!! Jag har haft det riktigt, riktigt bra.

I fredags åkte jag och Elsa ut på Ekerö och vallade får. Grisen vallade duktigt och jag kom med uppmuntrande tillrop. Efter några vändor var hon helt slut och ramlade flämtande ihop i gräset.

I lördags åt J-gull och jag lång frukost på balkongen, och sen sprang jag med Elsa. På eftermiddagen hade vi en play date med Therese och Neo och kvällen avslutades med kalas.

Idag var också en helmysig dag! Spelade frisbeegolf för första gången i mitt liv och jag var naturligtvis en stor talang! Fan den som säger något annat! Elsa var med på banan och skötte sig utmärkt bra. Direkt därefter åkte vi på spårkurs. När vi kom hem var lilla brun så trött att hon somnade redan när hon var på väg ner i sin säng.

Inga kommentarer: