fredag, september 26, 2008

Gammal, tråkig, trött och värdelös

Igår var jag ute och åt burgare med två bröder, en påläggskalv och en tjej med en ny hobby. Det var roligt. Riktigt roligt. Jag vet inte när jag skrattade så mycket senast. Det var skönt för i övrigt känner jag mig som en uppblåsbar galje som luften har gått ur.

Jag vet inte om det beror på att mörkret kommer allt tidigare, att jag har varit så stressad senaste veckorna eller på att det känns som att jag hela tiden försummar antingen vännerna, Jonas, träningen eller Elsa. Allt hänger kanske ihop.

Det enda jag vill när jag kommer hem är att gå och lägga mig och sova. Men det går inte. Går man och lägger sig för tidigt är man tråkig - jag vet inte hur många gånger jag fått höra det de senaste åren. Jag kanske inte bryr mig så mycket längre, men det sitter ändå där. Djupt rotat.

Min energinivå är på minus, jag känner mig helt matt och jag orkar inte bry mig om något.

Så känns det.
I alla fall just nu.
Så Fuck You All!

Lämna mig ifred.

Inga kommentarer: