onsdag, september 10, 2008

Smått och gott

  • Jag har börjat träna lite igen. Både styrka och löpning. Känns för jävla bra! Förutom fettkorven på magen som liksom fladdrar i vinden när jag springer. Hoppas jag springer ifrån den snart.
  • Elsa var grymt duktig igår när vi lydnadstränade. Hon var så taggad att det nästan gick till överdrift, men hon var jättefokuserad och uthållig. Det är så otroligt roligt att träna när hon är så. Världens bästa hund!
  • Jag hoppas Grisens toppform håller i sig. I helgen ska vi gå en intensivkurs i spår. Två heldagar i skogen med tjock tröja, varm choklad och limpmacka!
  • Sov dåligt i natt. Jonasälsklingsgull fickringde mig från Estland strax innan tolv och skrämde livet ur mig, och efter det hade jag svårt att somna om. Dessutom höll batteriet i min telefon på att ta slut, jag hittade inte laddaren, och jag var orolig att den skulle dö så att god morgon-larmet inte skulle ringa. Man vill ju inte försova sig...

Inga kommentarer: